aaahhh.... sudah....

burrr.....burrr...burr.....

"KAK!!! OH KAK!!! BLA BLA BLA..."

fuhhh... sakit tekak aku nak teriak2 macam orang gila melolong bila bercakap, sedangkan aku dan dia yang berkenaan berada dalam satu kawasan yang sama =='

sewel k ape nak teriak2 tanpa sebab?
ni sebab makhluk asing jiran2 yang tak berhati perut la ni, depan sibuk renovate rumah, yang belah kanan pon ikut renovate umah gak, tapi tu ok skit, ni yang belah kiri pon ikut gak, haramjadah tak ke biol jadi pesakit otak aku dibuatnya... 
ihsan pacek gugel

pagi2 bangun da bor dinding dia yang menghasil kan bunyi yang bisa memecahkan gegendang telinga teramat bising.... banyak pencemaran depa buat, habuk sana sini, bising lak tu, permandangan pon nampak grrr....
 hasilnya pintu kaca ditutup sntiasa bgitu juga tingkap2 bagi memastikan tiada habuk  memasuki rumah dan kerana rumah aku mempunyai aset utk jadi kedap udara, bunyi bising itu dapat dikurangkan, tapi dah macam penjara la pulak....

jiran aku pon tension tahap maksima dah, sampai satu tahap, dia pasang lagu kuat2 hingga aku rasa 1 taman boleh dengar...

 ape lah nasib... menguji kesabaran dan keimanan ni...
ngeh ngeh ngeh┌ (‾-‾"٥) ┐




4 ulasan:

Iman Zai berkata...

farah.. jom follow blog dia nie utk dpt hadiah free.. hehe

http://www.myideakini.com/

Iman Zai berkata...

tgk info kt blog akak...

man berkata...

Ooo...bunyi bising je..sila lah dtg ke blog sy...http://ajax85.blogspot.com

Hazwan Kamarudin berkata...

sabar..nanti boleh beli speaker besar..bia dorang dengar..haha