lupa?

aku nak bagitahu awal-awal, aku memang seorang pelupa, kau nak cakap apa, cakap je lah... nak cakap aku tua? nyanyuk? cakap je lah, yang penting aku dah bagitahu, tapi bila aku dah bagitahu dan kau tak ambil peduli itu memang menyengalkan aku apabila kau ajukan aku arahan yang pelbagai dicampur tambah bahagi dengan perkara-perkara lain dan soalan yang takda kaitan dengan arahan awal tadi...yang dengan mudahnya aku menjawab 

"LUPA!"

kau harus faham,aku mempunyai daya ingatan yang sangat lemah, kau cakap kau pelupa, itu common causes yang orang selalu alami tak terkecuali aku, tapi aku memang teruk,kau bagi aku 4 perkataan, dalam masa 2 minit aku akan ingat 1 atau 2 sahaja sebab apa... "LUPA!" dan jawapan pemes aku "TAK INGAT!" hohohoho

jadi jangan buang masa nak potpet banyak kat aku, gerenti aku tak ingat


Tiada ulasan: