bila zikir dipermainkan...

Assalammualaikum,
sebelum memulakan bicara, fara nak inform awal2 yang fara x lah baik sangat, fara manusia lemah yang tak lepas daripada wat ksalahan dan sering kali alpa dan leka dalam mjalani khidupan, tetapi semua tu tak memberi makna bahawa fara x bleh nak mnegur org yg wat salah secara jelas kat hadapan fara...

seminggu lepas fara ada terjumpa video klip yang wat fara rasa marah dan sengal jap... video ape???



zaman semakin moden menjalani transformasi, akhlak pon kna gitu gak k??? fara SETUJU kalau transformasi ke arah yang lebih elok, tapi kalau semakin hancussss macam tu, sendiri mo ingatlah...
fara kesian tol dengan dorang nie, ada akal tapi tak guna seelok2nya, dari video nie fara boleh nampak yang dorang ada bakat, tapi sayang bakat tu sia2 kalau dorang guna tuk wat senda gurauan ja... sebab tindakan kurang pandai dorang nie, free2 kina hina dan maki dari sesetengah orang... hope dorang nie berubah dan menyesallah atas pbuatan dorang tu, nak gurau2 bleh, tapi kena fikir tol2 benda tu bleh wat gurau ke tak, klu dorang wat nie juz untuk suka2 dan bergurau, smoga tuhan memaafkan dorang dan dorang takkan ulang blik ksilapan tu, tapi kalau dorang memang tol2 niat nak mempersendakan dan menghina kalimah2 suci zikir tu, doa dipohon kepadaNYA agar diberikan lah mereka petunjuk agar mereka mnyesal dan sedar atas perbuatan dorang tu...

P/S: nak marah dan hina2 dorang xkan beri apa2 faedah pada kita mahupun mereka, malahan akan mendorong beberapa pihak tuk wat ksilapan ja...



2 ulasan:

iniialahaku berkata...

hurm..entahla,wlaupun ni vdeo lama tapi bnda ni mmg memalukan...

farah berkata...

@iniialahaku

bnda lma yg smkin dlupakan, sdgkan ia msih berlaku