NORA ELENA, SLOT AKASIA TV3, SINOPSIS, DOWNLOAD LINK FULL EPISOD

assalammualaikum...
fara tengok skang nie da macam demam nora elena, mana2 blog yg fara terjah mesti tak ketinggalan bercerita tentang drama nora elena yg tgh main kat tv3 skang, so fara bg perkongsian skit lah tuk korang yang nak simpan drama nie sbg kenangan k, azimat k tak pon yg ktggalan sbb tak follow cite nie, bleh lah download drama nie k...


DOWNLOAD LINK
EPISOD 1
EPISOD 2
EPISOD 3
EPISOD 4
EPISOD 5
EPISOD 6
EPISOD 7
EPISOD 8
EPISOD 9
EPISOD 10
EPISOD 11
EPISOD 12
EPISOD 13
EPISOD 14
EPISOD 15
EPISOD 16
EPISOD 17
EPISOD 18
EPISOD 19
EPISOD 20
EPISOD 21
EPISOD 22
EPISOD 23
EPISOD 24 ~TAMAT DAH~

SETH marah sangat bla dpt tahu YVONNE culik anak dia... spa x marah kot???
pandai SITI SALEHA  feel scene sedih ilang anak tu... for a moment fara rsa mcm real je...
SINOPSIS
Sepuluh tahun yang lalu, kesucian Nora Elena dinodai. Andai masa boleh diulang kembali, pasti jiwanya tidak punah. Tapi dia sedar, takdir hidup tidak memihak kepada sesiapa. Saiful Idham, tunangnya pergi kerana tragedi ini. Tiba-tiba muncul Seth menawarkan diri utk menjadi suaminya. Nora Elena keliru…

Ternyata doa Seth dimakbulkan. Sepuluh tahun dia menjejaki gadis itu. Nora Elena, cinta yang bermula dari pandang pertama. Namun kenyataan tidak seindah impian. Hangatnya asmara Seth, namun hanya dia yang terbakar sendiri. Rasa cinta isterinya tidak dapat disentuh walaupun hakikatnya mereka berkongsi ranjang yang sama. Jiwa lelakinya merintih. Nora Elena bagai bayang-bayang yang tidak dapat dipegang.


“Hakikatnya, aku suami dan kamu isteri. Perkahwinan ini adalah simpulan mati. Hanya maut yang akan memisahkan kita berdua.” tegas Seth.

Tapi mengapa Elena menjadi wanita asing dalam perkahwinan ini? Rahsia yang selama ini disimpan kemas akhirnya terbongkar. Sebenarnya… Sethlah lelaki durjana itu. Menodainya atas alasan kerana kasihnya yang suci! Benarkah?

Lelaki adalah nafas hidup dan wanita adalah nadi jiwa… saling memerlukan dan mencintai. Dan cinta itu maknanya saling memberi dan menerima. Nora Elena akhirnya reda menerima Seth. Dia tidak akan menoleh lagi kerana lelaki itulah syurganya di akhirat nanti.

Tiada ulasan: