BUFFERED EARNING a.k.a B.E

Assalammualaikum...
hari ni fara ada waktu lapang skit, so fara wat lah bw sebab fara rasa da lma tak terjah2 blog orang, pastu fara ada tertarik nak baca satu entri nie, entri tu tentang dia dapt 2nd B.E..

tahniah lah fara ucapkan, fara tengok2 arkib dia dari dia mula berblogging pada tahun 2009, kot2 sebelum nie dia pernah dapat B.E ke tak, konklusinya dia pernah dapat B.E gak sebelum nie, cuma selalu dapat satu, takpe2, insyALLAH len kali dapat lah tu... 

tp an sepanjang fara blogging nie, fara selalu pelik, pesal klu dorang dapat buffered earning, walaupon satu ja, dorang mesti wat entri tentang dorang dapat B.E tu, fara bukan nak mengejek ke apa, tp serious fara cakap, fara memang pelik, tapi kalau dapat 2-4 B.E ke, fara tak heran lah, macam CIK EPAL, fara memang tabik lah sebab dapat earning sampai 5 angka tu... hihi, tapi fara pelik2 mungkin sebab fara cetek ilmu kot... ntahlah....



orang kata kalau dah dapat B.E rajin2kan lah diri bw smpi pecah, tp fara tak ambil kesah dgn nasihat tu, sebab pe??? ntah... apa2 pon... terima kasih encik nuffnang atas pemberian B.E kepada fara yang baru ja dlm blogging nie, setahun pon belom sampai...

2 ulasan:

Bro ahmad berkata...

nak pandai mengampu nuffnang xixi

Encik JI berkata...

tahniah. hebat ler tu. :)

baru je dpt 1 BE :)