khas utk insan bernama teman

klik sblum bca k...(soundtrack)


SAHABAT...
itulah gelaran insan yang pernah wujud dalam kamus kehidupanku,
mereka sentiasa tersemat dimindaku walaupun tiada dipandanganku,
dan inilah catatan dariku

KHAS UNTUK SAHABAT2KU,



korang ingat tak kali terakhir kita berjumpa, waktu tu kita mudah nak cakap jumpa lagi sedangkan kita langsung tak tahu tentang masa depan, bleh jadi waktu tu ialah pertemuan kita yang terakhir..huhu

skang dkat setahun lbih, aku rindu waktu2 dengan korang, cerita2 dgn korang, gurau2 dengan korang, huhu indah waktu tu bg aku... spnjang knal korang, byak yg aku rasa, pahit, masam, pedas dan macam2 lah, klu dfikir mmg ada yg megecewakan dan sedih lah time tu tp skang aku ingat blik waktu tu, aku rasa manis ja...




time skul dulu kita pernah cite ttg impian dan plan msa depan, klu korang fkirkan blik, impian kita tu sma ja sbnarnya.. tp hri nie korang da tgok kan, laluan hidup kita berbeza2..

tapi aku tak bleh wat apa2, sbb itu yg d takdirkan... huhu
aku slalu dgr ayat "setiap pertemuan ada perpisahan" tapi skang aku sedih sbb skang kita plak yg lalui situasi tu... org kata, aku tak pernah tfkir tol kita bole berpisah mcm tu cpt, nak contact2 pun byk prasaan yg timbul kat hati aku, segan ada, sedih ada, geram ada, mcm2 lah... hihi





tapi tak kira apa pun, korang lah kawan aku yg terbaik dari ladang... weekkk...
aku doakan korang berjaya dalam apa jua perkara yang korang wat,
serta kejayaan akhirat.
aku harap kita dapat jumpa lgi, klu bkan kat dunia mungkin kat akhirat, insyALLAH...
(^___^)


p/s:hihi... jgn nak tacing2 lak kat belog aku...huhu... lagu blum hbis kan, dgr la erk smpi tamat...

Tiada ulasan: